Jag har valt att betala med faktura när jag gjorde min anmälan. Vad händer nu?

  • Efter att du genomfört din anmälan är den bindande, våra anmälningsvillkor gäller oavsett betalsätt. Väljer du att betala med faktura skickas den till en e-post som du angav vid anmälan.

    Har du inte fått någon faktura kontaktar du Swedbank Pay 0771-441000 eller mailar kundtjänst@swedbankpay.se så hjälper de dig.

    Tänk på att fakturan kan hamna i din skräppost och att det kan leda till påminnelseavgift och vidare åtgärder om fakturan inte betalas i tid.

    Viktigt att tänka på är att din anmälan är bindande trots att du inte betalar anmälningsavgiften direkt vid anmälningstillfället. Du kan inte förhandsboka en plats och boka av din anmälan efter att fakturan kommit.

  • Fick du svar på din fråga?

      

    Vilken information saknar du?